Infiline to koncepcyjny projekt marki producenta kasków i gogli dla miłośników MTB i enduro. Naszym zadaniem było stworzenie osobowości wizualnej marki, która pomaga osiągnąć pełen potencjał w świecie sportów ekstremalnych. Komunikacja wizualna miała nie tylko inspirować do podejmowania nowych wyzwań, ale również podkreślać innowacyjność i wysoką jakość produktów marki Infiline. 

01

ETAP
POZNAWCZY

Aby lepiej zrozumieć otoczenie rynkowe i zidentyfikować możliwości dla marki Infiline, przeprowadziliśmy analizę rynku oraz konkurencji. Dzięki temu mogliśmy określić potencjał marki i strategiczne założenia projektu.

02

ETAP
STRATEGICZNY

Opracowaliśmy spójną strategię określającą wartości i osobowość marki Infiline, a założenia pozycjonowania pomogły nam zdefiniować ton głosu marki zarówno wizualny jak i werbalny.

03

ETAP
KONCEPCYJNY

Wymyśliliśmy nazwę marki oraz wypracowaliśmy koncepcję kreatywną wizerunku. Stworzyliśmy moodboard, który wyznaczał kierunek dalszych prac projektowych.

04

ETAP
PROJEKTOWY

Zaprojektowaliśmy logo, typografię i kolorystykę. Opracowaliśmy kompleksową identyfikację wizualną i projekty strony internetowej, katalogów i innych elementów komunikacji. 

Archetypem marki Infiline jest Bohater, który rzuca wyzwania i pomaga przekraczać granice. Styl i charakter marki będą wyrazem determinacji, odwagi i pasji, które wnoszą niepowtarzalną energię do świata dzikiej jazdy po bezdrożach.

SYMBOL

Zainspirował nas przedni element kasku odpowiedzialny za wentylację i oddychanie. Jego ikoniczny kształt ma istotne znaczenie dla użytkowników kasków, symbolizując nie tylko wyjątkowy design, ale także funkcjonalność i komfort użytkowania.

NAMING

Stworzyliśmy nazwę INFILINE nawiązującą do nieskończoności i nieograniczonych możliwości, które stanowią fundament marki Infiline.

LOGOTYP

Koncepcja zakładała wykorzystanie znaku nieskończoności, ikony gogli ochronnych, kształtu otworu wentylacyjnego i linii.