Infiline to koncepcyjny projekt marki producenta kasków i gogli dla miłośników MTB i enduro. Naszym zadaniem było stworzenie osobowości wizualnej marki, która pomaga osiągnąć pełen potencjał w świecie sportów ekstremalnych. Komunikacja wizualna miała nie tylko inspirować do podejmowania nowych wyzwań, ale również podkreślać innowacyjność i wysoką jakość produktów marki Infiline.
01
ETAP POZNAWCZY
Aby lepiej zrozumieć otoczenie rynkowe i zidentyfikować możliwości dla marki Infiline, przeprowadziliśmy analizę rynku oraz konkurencji. Dzięki temu mogliśmy określić potencjał marki i strategiczne założenia projektu.
02
ETAP STRATEGICZNY
Opracowaliśmy spójną strategię określającą wartości i osobowość marki Infiline, a założenia pozycjonowania pomogły nam zdefiniować ton głosu marki zarówno wizualny jak i werbalny.
03
ETAP KONCEPCYJNY
Wymyśliliśmy nazwę marki oraz wypracowaliśmy koncepcję kreatywną wizerunku. Stworzyliśmy moodboard, który wyznaczał kierunek dalszych prac projektowych.
04
ETAP PROJEKTOWY
Zaprojektowaliśmy logo, typografię i kolorystykę. Opracowaliśmy kompleksową identyfikację wizualną i projekty strony internetowej, katalogów i innych elementów komunikacji.
Archetypem marki Infiline jest Bohater, który rzuca wyzwania i pomaga przekraczać granice. Styl i charakter marki będą wyrazem determinacji, odwagi i pasji, które wnoszą niepowtarzalną energię do świata dzikiej jazdy po bezdrożach.
SYMBOL
Zainspirował nas przedni element kasku odpowiedzialny za wentylację i oddychanie. Jego ikoniczny kształt ma istotne znaczenie dla użytkowników kasków, symbolizując nie tylko wyjątkowy design, ale także funkcjonalność i komfort użytkowania.
NAMING
Stworzyliśmy nazwę INFILINE nawiązującą do nieskończoności i nieograniczonych możliwości, które stanowią fundament marki Infiline.