NASZ PROCES
01
ETAP
POZNAWCZY
Poznajemy markę, jej historię, wartości i cele. Uważnie słuchamy i zadajemy wnikliwe pytania, aby zrozumieć nie tylko markę i rynek, na którym funkcjonuje, ale również jej odbiorców, gdyż oni są tutaj najważniejsi.
MAPOWANIE PERCEPCJI MARKI
AUDYT WIZERUNKU I KOMUNIKACJI
ANALIZA KONKURENCJI
SEGMENTACJA GRUP DOCELOWYCH
AUDYT WIZERUNKU I KOMUNIKACJI
ANALIZA KONKURENCJI
SEGMENTACJA GRUP DOCELOWYCH
02
ETAP
STRATEGICZNY
Definiujemy tożsamość marki, łącząc jej wartości z oczekiwaniami odbiorców. Tworzymy spójną strategię marki, której rdzeniem jest unikalny ton komunikacji wizualnej i werbalnej marki.
POZYCJONOWANIE MARKI
INSIGHT KONSUMENCKI
PERSONIFIKACJA MARKI
KORELACJA WARTOŚCI
TONE OF VOICE
INSIGHT KONSUMENCKI
PERSONIFIKACJA MARKI
KORELACJA WARTOŚCI
TONE OF VOICE
03
ETAP
KONCEPCYJNY
Nasz ulubiony etap, o którym powiedzieć burza mózgów to jak nic nie powiedzieć. Nasz zespół stacza istną wojnę domową na pomysły wyciągając najcięższe kreatywne działa. Ale spokojnie… zawsze kończy się paktem pokojowym w postaci moodboardu, który wizualnie inspiruje i ukierunkowuje kolejne kroki projektu.
NAMING
ART DIRECTION
STYL TYPOGRAFII
VISUAL VOICE
USER EXPERIENCE
ART DIRECTION
STYL TYPOGRAFII
VISUAL VOICE
USER EXPERIENCE
04
ETAP
PROJEKTOWY
W tym etapie skupiamy się na konkretnych aspektach wizualnych marki. Tworzymy spójny system graficzny obejmujący identyfikację wizualną, typografię, kolorystykę. Projektujemy też opakowania oraz inne materiały offline i online, które wiernie oddają tożsamość marki. Wszystkie projekty zamykamy w księdze identyfikacji i brand booku.
PROJEKTOWANIE LOGO
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ
PROJEKTOWANIE WWW
MATERIAŁY SOCIAL MEDIA
PRINT DESIGN
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ
PROJEKTOWANIE WWW
MATERIAŁY SOCIAL MEDIA
PRINT DESIGN