Canadia to polska manufaktura eksluzywnych farb i tynków. Wyzwanie brandingowego projektu polegało na przeprowadzeniu pełnej transformacji marki, przy zachowaniu jej wartości i 30-letniego dziedzictwa. Nowemu właścicielowi firmy zależało na zmianie identyfikacji wizualnej, przyciągnięciu nowej generacji klientów i zwiększeniu aktywności na rynku farb i tynków z segmentu premium. Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która łączyłaby nowoczesność z kanadyjską autentycznością, podkreślającą jakość produktów.
Marka Canadia to manufaktura ekskluzywnych farb i tynków, których jakość, trwałość i unikalność zdobyły uznanie w branży wnętrzarskiej. Dzięki 30-letniemu doświadczeniu w wykorzystaniu kanadyjskich receptur i najwyższej jakości składników od światowych liderów rynku, marka Canadia zdobyła zaufanie wielu klientów, którzy szukają luksusowych i wyjątkowych produktów do swoich wnętrz.
Właściciel zdecydował się na zmianę nazwy marki, co oznaczało, że musieliśmy zaprojektować markę od podstaw. Zaproponowana przez nas nazwa marki „Canadia” była kluczowym elementem naszego podejścia do dalszej pracy. Nazwa ta wyrażała kanadyjskie dziedzictwo marki, podkreślając zarazem nowoczesność i dynamiczność.
Projekt wymagał głębokiej analizy rynku, zrozumienia oczekiwań klientów oraz dokładnego wyważenia nowoczesności i tradycji. Dzięki naszej pracy udało się osiągnąć synergiczne połączenie nowoczesnego designu z kanadyjskim dziedzictwem.
Stworzyliśmy projekt kampanii skierowanej do klientów indywidualnych „Barwy Twojej natury”, która podkreśla unikalność każdej osoby i wyrażanie jej indywidualności za pomocą kolorów inspirowanych pięknem natury. W ramach kampanii zaprojektowaliśmy 13 kolekcji starannie wyselekcjonowanych i nazwanych kolorów. Aby zainspirować klientów i pomóc im w wyborze idealnej palety kolorów do ich wnętrz stworzyliśmy ponad 5000 wizualizacji pomieszczeń.
13
KOLEKCJI
Natura maluje nasz świat niezwykłymi kolorami. Odnaleźliśmy je we wzornikach Canadia i zamknęliśmy w 13 wyjątkowych kolekcjach.
131
KOLORÓW
Streaming grass, Flying salmon czy Autumn honey to tylko niektóre ze 131 wymyślonych przez nas nazw.
5k
WIZUALIZACJI
Przygotowaliśmy ponad 5000 wizualizacji wnętrz, dzięki którym klienci łatwiej mogą sobie wyobrazić, jak dany kolor wpłynie na atmosferę i wystrój ich przestrzeni.